عنوان خبر:

امضای تفاهم‌نامه جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین

دسته خبر:
خلاصه خبر:
تاریخ خبر:
تعداد بازدید:

 

امضای تفاهم‌نامه جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین

 
بهروز کریمی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر از امضا تفاهم نامه ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه به واحدهای صنعتی و خدماتی که بهترین عملکرد را در حوزه زنجیره تامین و لجستیک داشته باشد، گواهی نامه ای در این خصوص اعطا خواهد شد.
 
به گزارش ایلنا، وی با اشاره به امضا تفاهم نامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه اعطا جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، عنوان کرد : دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان قطب علمی لجستیک و زنجیره تامین در کشور در این زمینه گام برداشته است.

بهروز کریمی با اشاره به اهمیت زنجیره تامین، خاطر نشان کرد: زنجیره تامین متشکل از اعضای شامل ابتدای تامین مواد اولیه، تولید و توزیع و عمده و خرده فروشی و مشتری نهایی هستند و در این زنجیره است که ارزش افزوده ایجاد می شود و کالا و خدمات به دست مشتری می رسد.

کریمی هدف مدیریت زنجیره را هماهنگی میان اجزا زنجیره تامین، کاهش، ارتقا سطح رضایت و سرویس و تامین نیازهای مشتریان عنوان کرد و یادآور شد: از این رو در زنجیره تامین یکسری تکنولوژی هایی به کار گرفته می شود تا بتواند این اجزا را به صورت موثر در کنار همدیگر نگهدارد.

کریمی لجستیک مربوط را به فعالیت هایی دانست که مربوط به تامین مواد و جریان های مالی می شود و ادامه داد: هدف لجستیک این است که در این جریانات به نحو مطلوب صورت گیرد و اجزا را به یکدیگر متصل کند.